Nuff²

Tweet

Friday, August 6, 2010

In My Office


sAlam hAri sObtu...

Baru jer nak buka topic dalam blog...tak sangka la plak ada kengkawan yang masih tinggal kat office ni...maksud aku..dorang still staying back kat office...terbantut la plak jari jemari aku ni nak menaip cerita aku ni...

Aku masih lagi di opis walaupon semua kengkawan kita kat luar sana tu meng-enjoykan diri...ini pon sebab aku ada keje yang tak dapat di selesaikan..tambahan plak, line internet kat office aku down sangat²...so dak² ni ada la suh aku tengokkan sikit modem tu...sbb kat umah aku pon pakai modem gak...version tak sama la..cuma aku ada basic la nak godek² la...

Lepas tu..Alhamdulillah...Modem yang kat opis ni berjaya di Fixed kan oleh aku...leh la memblog-kan diri sendiri...dan aku akan update sikit kisah² perjalanan yang pernah aku Lalui sebelum ini...^^'

Catch you Later dude!^^

No comments: