Nuff²

Tweet

Friday, August 27, 2010

Mimpi atau Reality???

Tak tahu nak tulis ape kat sini...cuma nak share sikit la tentang mimpi aku baru² ni...^^'
Last time...sebelum aku bangun sahur...aku rasa macam aku berada kat tempat yang huru-hara...seperti yang baru lepas kene bencana...seperti kawasan baru Gempa Bumi...
Masa tu, aku bukan sorang²...yang aku ingat hanya ada MaktOk aku yang dah lama aku tak jenguk dia...(tapi camne lak dia leh ada dalam mimpi aku??)
Ahhhaaa...nak di jadikan cerita...maktok aku hanya berpakaian baju kurung putih dan berselendang putih...hmm...macam dalam drama la plak...@_@'
Yang pelik nyer...masa aku terjumpe dia kat kawasan bencana tu...aku hanya sempat memeluk dia dan memegang erat tangan dia...yang pelik nyer...dalam genggamannya ada segulung duit RM1...entah kenapa la boleh ada RM1...??
Maka...aku terpikir nak bertanya kan maktOk aku yang dalam mimpi tu ler...soklan tu tak perlu la aku tulis kat sini..so jawapan nyer ialah kerana RM1 tu boleh membiak-biak pada bila² masa sepanjang perjalanan nanti...maksud Maktok aku lagi...selagi dia memegang RM1 tu, so tak terputuslah rezeki, bile berjalan di sepanjang kawasan Bencana tu....
STOP!!
Aku dah rasa aku dah melalut sangat ngan mimpi² ni...nak percaya tak percaya...Mimpi semua adalah mainan tidur...tapi apa pon mungkin, bakal berlaku kelak...cuma kita bersedia sahaja untuk menghadapi kehidupan realiti yang akan datang.....
P/s : sOrry tak sempat nak draw sikit imaginasi aku dalam mimpi tu....mata aku dah kuyu sangat²...

No comments: