Nuff²

Tweet

Sunday, August 8, 2010

DENDA TETAP DENDA!!!

DENDA TETAP DENDA!!!

Tahu tak ape Kitty dah buat Kelmarin??
Aku tak tahu la plak semalam cuti ahad aku ingat nak la kemas² kan toilet kitty tu...entah kenapa la hati rasa terdetik nak tengok kat balcony rumah tu...
Ruper²nyer...kitty telah memecahkan Pasir tanah hitam milik aku untuk pasu bunga aku!!!Geram betoi laa...mmg aku tak sangka dia buat perangai macam tu...tak tahu la Marble or Kitty yang buat...tapi kalau bab² Tanah² ni mesti Kitty punya keje!
Asalnye tanah hitam tu..aku nak tanam pokok kat luar tu...tapi entah macam mana la aku tanam benih tak jadik la plak...so, ofkos la pasir tu ada kat situ...nak di jadikan cite...dorang ni (Kitty dan Marble) suke la plak menggolek² kan diri kat atas simen balkoni aku tu...lama² pasir pasu dah jadik mangsa keganasan dorang la...
Abis semua pasir² bertaburan....campo plak ngan cat litter....ades..tekanan jiwo aku nak mencuci nyer...!!>,<"
Terpaksa la aku Ajor Kitty dan Marble tu supaya berdisiplin...dengan mengurung mereka kat Balcony tu.....Oleh itu...Berwaspada lah anda apabila kucing anda sedang berpoya²....Ingat Barang² Tersayang...^^'

2 comments:

Mario said...

tak baik looo salahkan kucing tu...ekeke sian dia nyoruk bwh meja...ekeke

Lil'Vamp said...

hahahhaha...kenakalan dia amat ketara sekali...sampaikan my IKEA lamp also he's doing well on that thing....gggggrrr...pengajaran buat dia...>,<"