Nuff²

Tweet

Thursday, February 10, 2011

Stray Cats Lover

Kat sini aku nak announce sikit pembaharuan tentang FacebOok page yang aku telah buat untuk pechenta kucing...memula cadangnye nak buat untuk kacang sendiri...macam 'Groundnutsikacangtanah' page...
Humm...aku tak rasa la ramai akan like kot..sebab majoriti banyak pechenta kucing dalam FB kan?so tak salah kalau aku create satu page untuk pechenta kucing...
Sebabnye, blog aku ni bukan lah 100% untuk topic tentang kucing...kerana aku juga ada mixkan sedikit sebanyak tentang life aku dan juga info tentang sesuatu agenda...
Oleh itu, aku cuba buat yang terbaik untuk blog ini dan juga untuk para Facebook'ians yang suka terhadap binatang kesukaan Nabi Muhammad S.A.W agar meng-like page Stray Cats Lover yang baru aku create kan semalam....
Kalau ada info atau nasihat tentang penjagaan kucing, boleh la kita bincangkan dalam group
Stray Cats Lover yang ada besebelahan dengan entry² aku ni...
Anyway...thanks for the blogger yang rajin datang melawat page aku ni...jangan lupa tinggalkan jejak sebab aku juga bakal menggegarkan kembali page korang kelak...^^

Layout aku masih dalam progress...nantikan yang baru...^^

6 comments:

meowwmania said...

baiklah!

akan sy LIKE ;)

Geng Borak said...

CAIYOK!! AKU PUN MACAM NAK TUKAR LAYOUT LAAA.. KSI SEGARR SKET.. HEHEHEE

grOundnUt said...

@meowwmania : mekaseh sis...ajak² lah kengkawan reramai klik page tu...^^'

grOundnUt said...

@KiD : tengah terpikir nak designkan ape agaknye Layout terbaru lepas ni...^^'

ikahcorner.blogspot.com said...

bagus tue, ikah setuju sgt. keep it up. will support u

grOundnUt said...

@Ikah : Thanks Ikah..ikah pon leh kongsi cerita dalam FB club tu...^^'