Nuff²

Tweet

Monday, November 1, 2010

Polis atau Polisi Insuran?

Haiiizzz...ade je mata² yang nampak kesalahan ejaan atau benda² yang pelik tapi boleh diguna pakai untuk meng-updatekan N3 dalam blog aku...
Tak kisah la apa pon kan...tapi masa aku tengah beratur panjang dekat satu bank di area umah aku...beratur kat dalam tu,aku terperasanla satu buku log laporan polis...Macam terasa duduk kat negara jiran la plak..padahal aku masih setia di negara tanah tumpah darah ku...
Malas nak sentuh ape² kat buku log tu...kang ada cap jari..tak ke naya...ahahaha...aku just capture untuk tatapan korang semua...
Ada kekurangan pendidikan Bahasa Melayu ke??Atau kita mendapat khidmat polis dari negara jiran untuk jaga 1 bank di sini??
Errrkk...tepuk lutut tanye ler selera...^^'

Pak Polisi??Polisi insuran kah???

6 comments:

angel said...

bkn main setia di negara sendiri ... sungguh kemalaysiaan ...^^

Mario said...

dorng main2 je tu...ekeke

grOundnUt said...

@Angel : mekaceh Angel...jgn di betray sudey...^^'

grOundnUt said...

@Mario : HAHahhaha...ade ler nak sakat pak pulis tu...^^'

hentakbelipat said...

itu jaga2 kot die mmg pakai polisi jenis pakai insurance

grOundnUt said...

@hentakbelipat : hahahaha...bagus juga..mane la tahu...bank kene rampOk...ada Polisi Insurance cover up...heheheeh...^^'