Nuff²

Tweet

Monday, November 29, 2010

Makan-makan free

Bila dapat invitation dari geng² bujang luar sana...ade gak la yang bisa memanggil ku sebagai penjamah utama masakan dorang...^^'
Kira petang tu Aku dan si cOmel wajib hadirkan diri ke sidang jamah-menjamah di rumah member aku kat area Batu Muda...
Padahal aku ni ade je keje nak settlekan...dengan freelance berterabur kat umah lagi kann ...
Orang kata...rezeki jangan di tolak...musuh jangan di carik...so aku pakai kan je lah pepatah melayu lama tu...karang rugi plak la perOt aku tak dapat menjamah hidangan special masakan dari member² aku neh...
Orang kata makan freee...kita layan kan aje....nOm...nOm...nOm...^^'

Antara menu utama

Asam pedas ikan kembung pilihan ramai

Bersama Ulam² segar seperti kacang kelisa dan Kacang buncis

Terselit sikit lauk ayam masak merah...slurrppp..berapi woorr...^^

Pose dari ruang tamu
Selepas menjamah semua lauk-pauk...kami di hidangkan pula special blended dari salah sorang member aku neh...nak kata dia chef, dia pernah keje Otel...tu pasal la dia berani buat Ice bLended pelbagai perisa seperti Coklat,Vanilla, Strawberry dan Milo...sorry pic ice blended tak de plak...aku terlupa nak capture...Thanks bro for the best dishes...^^v

6 comments:

angel said...

beshnyer .. ada asam pedas .. simple but so nice ..

Cik SHiNJU said...

Salam...

bak sket asam pedas tu..hihik..
terliurrrrr...

Mario said...

perghhh...asam pedas tuuu...member ko tu org melaka ke...

grOundnUt said...

@Angel : ni air tangan orang bujang...simple² aje ler...^^'

grOundnUt said...

@Cik shinju : haa..amik ler...jgn segan silu...^^'

grOundnUt said...

@Mario : mamat ni orang pahang..maybe dia coba² masak masakan asam pedas orang melaka la kot...ekekeke..^^'