Nuff²

Tweet

Wednesday, November 10, 2010

Gurau tak kene gaya

Bergurau pon kene le ada tempatnye...ada batasnye...tapi kalau bergurau tak kene tempat..maut padahnye...
Aku pon suka bergurau jugak...tapi ada gak la batas² yang aku jaga...
Maksud aku bukan nak buat batas tanam pokok bendi ke pokok cabai burung ke...(gurau lagi)
Tapi ini yang berlaku kat Kedah...apapun...aku post ni untuk di jadikan ikhtibar dan pengajaran kepada orang² yang sesuke ati nak bergurau² tak kene gaya...macam aku la jugak kan...huhuhuhu....
Orang² kita selalu je cakap...Tak leh Gurau pi Surau laa...ape kess??ape kene mengene ngan surau??
Sebab musabab kita bergurau tak kene gaya la jadik macam kes kat bawah ni...

JITRA: Mula-mula bergurau, kemudian bertengkar, lepas itu kena bunuh, demikian nasib yang dialami seorang warga Vietnam yang matiditikam rakannya di asrama pekerja di Pekan Jitra 2 malam tadi.

Nguyen Banthey, 24, ditikam sekali di dada kirinya dengan pisau oleh rakannya yang berumur sekitar 30-an.

Rasa nak baca lebihan cite ni..boleh je klik sini
Sumber Asli dari Googles

Haaa...tengOk..gurau tahap ayam pun.. boleh la jadik sampai macam dalam gambar atas ni...maut juga akhirnya...^^'

2 comments:

angel said...

kesian ayam terbabit dlm cite ni ...

grOundnUt said...

@Angel : Ayam² tu tengah bergurau la tu...tu pasal sekor dah kene lauk..^^'