Nuff²

Tweet

Tuesday, November 23, 2010

Nescafe Open it

Align CenterUjan kat luar membuatkan aku berkobar² nak dapatkan nescafe panas...tapi...ade ke nescafe yang berbentuk 'straw' macam kat atas tu?
Haa...ni yang buat lagi aku syiOk nak tahu tentang nescafe fav brand yang aku kerap minum...selalunye aku minum while I'm in Office...Meeting...and even minum petang juga...^^'

Tapi yang macam ni nampak pelik la jugak kan...sebab aku ada perasan benda ni dalam youtube...ada gak orang nak cipta style Nescafe dalam tiub straw untuk memudahkan lagi penggemar² nescafe membeli pek jenis macam ni...
Agaknye ade jual tak kat malaysia ni??


Video the making of Nescafe Open it coffee mix straw

9 comments:

Pencacai Alim said...

nescafe apa tuh?

angel said...

kalo brand lain .. ada la.. (air coklat)tapi nescafe tak sure lahh ..

Mario said...

uikkk...ada eh cenggini...

grOundnUt said...

@Pencacai Alim : nescafe straw Open it...tak sure mane datang neh...^^'

grOundnUt said...

@Angel : Air coklat pernah kuar macam ni punyer pesen ke??^^'

grOundnUt said...

@Mario : tu ler pasal...untuk memudahkan lagi para penggemar nescafe untuk membancuh dan meminum...^^'

kerangRebus said...

um..lame xmkn nscafe..suke milo 3in 1 sllu la...tp best gile dsign die!!!memang jatuh chenta! :)

kerangRebus said...

um..lame xmkn nscafe..suke milo 3in 1 sllu la...tp best gile dsign die!!!memang jatuh chenta! :)

grOundnUt said...

@Kerang Rebus : tu la pasal...macam tak de je kat mesia eh?