Nuff²

Tweet

Sunday, November 28, 2010

Spiderman Collector

Bila cakap pasal mainan, dalam bahasa melayunya ialah Figura...aku dah banyak buat entry tentang figure² yang aku ada...
Macam Spiderman Collector ni..bukan lah figura yang korang jangkakan...
AKu ada simpan laGi koleksi spiderman maknet petiais dari tahun 2004...masa tu Filem Spiderman 2 tengah meletup pecah panggung lah bak kata dR.Rozmey...(aikk...tetiba nama dia plak kuar...tak de kene mengene la plak)^^'
Mula minat bila ada free gift dari Vitagen...aku ni bukan la suke sangat nak minam² vitagen ni..tapi sebab nak kumpul koleksi spiderman, aku pon beli je la satu bar of Vitagen...dapat la satu batch of Spiderman Magnet...
Korang bayangkan lah...semata² minat, aku berabis duit untuk dapat kan Batch Pelbagai aksi Spiderman...tak pe laa..minat punye pasal...padahal masa tu gaji aku bukan la banyak mana pon...celah gigi je pon...tak pe laa...aku tak menyesal bila dapat mengumpul sebanyak ini...^^'





AKu cuma sempat kumpul mana yang aku berkenan...sebab setiap batch adalah lain gambar...so wat pe aku nak collect drawing yang sama je kan...?
So, kalau dah Addict...beli je lah kan...^^'

6 comments:

Cik SHiNJU said...

Salam...

komik2 dia ko x kumpul ker?
kalau ade boleh aku minjam..huhuh :p

grOundnUt said...

@Shinju : ada...hehehe...old version...semua marvel..nnt aku buat entry pasal komik dia pula yer...^^'

angel said...

wahhh so many spider .. ^^

grOundnUt said...

@Angel : koleksi lama ni...^^'

mario said...

kalau ko dah taknak...ko pass kat aku eh...ekeke

grOundnUt said...

@Mario : ekekekke...boleh buat muzium ni bro...ekekeke...^^'