Nuff²

Tweet

Friday, November 26, 2010

Kantoi or Aib?

Semua suka...suka tengok bile orang tu kantoi...tambah² kalau kengkawan yang suka perdajal...Macam mana kalau kene batang idung sendiri??
Kisah hari sabtu..malam minggu dah menjadi lumrah hidupan kat luar sana tu untuk berseronok dan mengisi masa lapang bersama² teman...(aku pon 2x5 gak weh...^^')
Tapi, kalau sekali sekala kalau kita ubah selera dari keluar bersama teman² terchenta...berselera la plak untuk keluar berkapel² nih...ehehhe...masing² pon tanduk dah kuar...termasuk lah yang si tukang ambil video ni...
Si kapel boleh terkantoi, dan si tukang amik video ni plak sebarkan aktiviti dorang neh...
MengantOikan orang ke atau Mengaibkan orang??
dua-dua pon sama je!


Video ni aku upload pon umpama mengaibkan lagi pasangan ni...sirius beb...orang akan cakap ni satu pengajaran...
Terpulanglah...tepuk dada tanye hati...
Niat dalam hati untuk jadikan pengajaran supaya kita lebih berhati-hati dengan kehidupan yang penuh mencabar...tambah² setan berlambak aje keliling kita...
Nak salahkan sapa??diri sendiri jugak kan??
Maka,Fikir² kan lah...

16 comments:

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

hohohoo~~awat la mcm ni~~~

memalukan bangsa dan agama~~

nak nakal pun agak2 laa...

ada bernakal dlm jamban..hakhakhak

grOundnUt said...

@L@g3nd@ buD@k N@k@L : hahaha...tu pasal laa...jamban pon jamban lah...janji jalannnn~^^'

Cik SHiNJU said...

Pakai tdg nak watpe..
Otak kotor mcm mangkuk jamban gak!
Ptuiihhhh...haa..kan aku dah hangin neh...

grOundnUt said...

@CikShinju : ni ler dinamakan nafsu...mano² pon jalannn~^^'

Pumpkin said...

agak sukar nk mengawal nafsu kalo dah ber2²an ... lenkali bwk adik kalo nk dating ...
hehehehe ...jgn suka2 bg ic pada org yg kita tak pasti , kecuali kalo dia ada tunjukkan pengenalan dia sbg ahli² penguatkuasa malaysia.....kalo dr negara nepal tak payah bg .. betoi tak ...EN NUt

grOundnUt said...

@Pumpkin : betOi tu cik labu...kadang² sebab dah bersalah...orang² sekeliling ada amik kesempatan...pernah tengok tak satu Jabatan Agama rakam video pompuan tu tengah berbogel atas katil??sedangkan pompuan tu nak kaver up the whole body then salah seorang mangkOk ayun yang rakam tu tarik selimut dia...tak rasa berdosa lagi ke membuat dosa ke atas perempuan yang berdosa itu??jawapan dia...2x5!

Irnie said...

erm.. huh.. =(
kenapa bertudung..??
malu ng orang sekeliling..??
ng Allah tak malu ke..??
sape yg bg nyawe..??
sape yg nk jatuhkan hukuman..??

tak sayang diri eh..?
tak sayang islam..?
tak sayang yg ciptakan kamu..?

hai la..
mintak dijauhkan kami dr syaitan yg direjam..
rejam je lah dorg nih.. sbb dorg suke lg ikut bisikan setan.. ops..
maaf ye cik kacang..
melampiaskan marah. geram kat sini..

aishhh..!!!

kerangRebus said...

astgfirullah...seram sejuk nengok je...meremang hangin 1 badan,,,pe kejadahnye dorg ni..ingat dak tu freehair..bile die pakai tudung, mak aii..ak pulak yg rase nk g sorok muke.haih..

*memang jamban seswai utk mereka!thumbs up! :D

p/s mudah2an kite semua djauhkan dr bende2 cmtu..amin!~~

biskut said...

pergh!memang tol2 kantoi.
yang tangkap gambar lagi macam shilakee!!!

grOundnUt said...

@Irnie : tak terkata kan...terkedu macam batu dah kita yang menonton ni...^^'

grOundnUt said...

@Kerang Rebus : Jamban tempat terbaekk...setan banyak yg sOkOng...^^'

grOundnUt said...

@Biskut : eh..aku setuju yang itu!tukang tangkap gambo macam haremm...>,<"

Mario said...

rasa geram pulak aku...tu kat kedai mamak ke ?

grOundnUt said...

@Mario : ekekeke..sebab dengar suara² mamak ke??tak tahu la plak aku...macam tempat² rekreasi je...^^'

iDeaLz cRazEe said...

pergghhhh...free show d awl video..heeee =P

grOundnUt said...

@iDeaLz cRazEe : si tukang rakam dapat cuci mata...nak wat koleksi la tu pasal dia rakam...ekekekek...^^'