Nuff²

Tweet

Tuesday, November 16, 2010

Salam Aidiladha

Salam kepada semua kengkawan beragama Islam yang menyambut Hari Raya Qurban...
Aku macam tak de ape nak tulis ni..sangat ringkas dan pendek je mesej ni...lagi pon mata dah ngatOk bagai..keje² banyak tertangguh..maklum la..studio plak tutup...ramai kengkawan balik kampung..so hanya tinggal aku yang berkorban untuk mereka² ni...
kOrban tetap korban di hari raya korban...jangan jadi mangsa korban jalan raya udah lerr..

Tak pe laa..asalkan aku tak lupa famili aku nun jauh di sana..dekat di hati...
jOm steamyx!!!!(perrrghh...macam wat iklan la plak) ^^'

Sumber Asli Muzium gOogle

10 comments:

Irnie said...

kau bohongiku kacang..?? uhhu.. mane ns impit ng kuah kacang tu..??!!! uhhu.. my feveret tu.. terluka nih.. :'(

grOundnUt said...

Irnie : kamu dah terlambat Irnie...segalanya di habiskan oleh kuncu² kacang di sini...ngehehehe...jumpe raya aji tahun depan ya...^^'

Irnie said...

isk dendam ng kuncu² si kacang.. dah nk kene wait for another year plak.. kejam sungguh..

Irnie said...

isk dendam ng kuncu² si kacang.. dah nk kene wait for another year plak.. kejam sungguh..

Irnie said...

isk dendam ng kuncu² si kacang.. dah nk kene wait for another year plak.. kejam sungguh..

grOundnUt said...

@Irnie : Hahahha..maklum lah..raya korban..satu pengorbanan Irnie untuk kuncu² kacang kat sini..ekekekke...^^'
Pssst...irnie ni kejam sungguh paste sampai 3 kali kat comment ni...berdendam ler neh??ekekekke...^^'

mario said...

slmt hariraya korban bro...harap2 tak terlambat...ekeke

biskut said...

korbankan kacang tanahmu untuk hidangan di hari raya nih..aku pasti habiskan.

grOundnUt said...

@Mario : sempat lagi bro...selamat hari raya jugak...^^'

grOundnUt said...

@Biskut : tidak lupa plak pada hidangan biskut² yang mencairkan pemandangan si kacang untuk menjamah...pasti habis juaa...ekekeke..^^'