Nuff²

Tweet

Tuesday, November 2, 2010

Ujian untuk Aku

Pada satu petang...aku berangan dan ada hati nak keluar bersiar² sambil hirup udara segar...ingat cadang nak berjOgging la kan...bukan ape...dah rasa bosan.... asyik terperap aje dalam umah kalau masa cuti...
Haa...bila tengok cuaca nampak menarik sekali...seronok tak terkata laa...cuaca redup² macam ni seronok nak jOgging..tambahan ada sedikit angin sepoi² bahasa...^^'
Aku pon start la mandi dan salin baju semua...kurung Kitty dan Marble serta anak² dalam cage...tup² munyik gUrOh la plak daaahh...aikk??macam tak kasi chance aku bersantai nampak...??
Nak merungut pon tak leh gak..bila selak kain langsir, awan itam laju je ke arah sini...kucing semua pon bising² macam warn sesuatu bakal berlaku...Allah Maha besar...Hujan lebat dan ribut agak kencang juga la petang tu...
Nampak kan..betapa sekejap aje tuhan nak tunjukkan kuasa Dia...hanya sekelip mata Dia boleh menjadikan sesuatu di luar jangkaan otak manusia...Subhanallah....@_@'
AKu pon hanya geleng kepala dan lupakan sahaje la hajat aku untuk keluar bersiar²...
Petang tu aku hanya sentap sambil rasa frust la jugok...nak kuar tapi tak jadik..dah siap² bagai...tapi...aku anggap aje la ada hikmah di sebalik Rahmat yang turun tu...^^'

Ujan yang baru nak mulai turun

Kereta pon sibuk nak elak dari Ujan??

Ribut dan angin belum kencang

Ujan lebat...seluruh kawasan Masjid nampak Kelabu jer..

Angin dah mulai kencang...Sib bek pokok ni tak tumbang

3 comments:

mario said...

tula tu,....kita hanya mampu merancang je...
errr...ko buat lari setempat pun dah ok dah...ekeke

mario said...

tula tu,....kita hanya mampu merancang je...
errr...ko buat lari setempat pun dah ok dah...ekeke

grOundnUt said...

@Mario hehehehe...betoi jugak tu...tapi kalau aku wat lari setempat, nanti Kitty dan Marble tiru plak...lalalalalla...^^'