Nuff²

Tweet

Tuesday, November 23, 2010

Detox Foot Patch

Kadang² terasa macam kurang selesa ngan tumit aku ni...tak tahu la plak ape masalahnye...mungkin aku ni kurang bersenam atau life style aku asyik depan pC aje...
Ye la...keje macam aku ni asyik dok mengadap scene aje...bukan keje berjalan sana sini...karang kene rembat plak ngan boss aku...^^'
Itu yang menjadi masalah bila kaki kita jarang bergerak ke sana kemari...oleh itu...aku di syorkan oleh kawan² aku untuk mencuba pakai detox foot patch ni untuk buang toksin dalam badan...adakah ianya berkesan??
bagi aku... so far, after using this type of foot patch, badan ada rasa ringan² sikit..kurang la juga sakit² kat kaki aku ni...Alhamdulillah dengan Izin Allah...kaki aku sihat...^^'
Risau juga kalau korang taksub dan percaya dengan perubatan² macam ni...alaaa...maksud aku bukan tampal² ni aje...gelang² magnet pon aku kureng nak mencuba...^^'

Pakai ia sebelum tidur
Ini lah hasil toksin yang ada pada badan kita keesokkan paginya

Nasihat aku...jagalah pemakanan dan amalkan senaman...minum air suam banyak dan rajin² lah berjogging...jangan jadik macam aku...dah sakit baru nak berubat...ekekeke...^^'

5 comments:

angel said...

terima kasih di atas pesanan penaja .. begitu jujur .. hahahaha "jgn jd mcm aku "

grOundnUt said...

@Angel : huhuhuhuuh...betOi la kan?sebab pe jgn jadik pemalas...^^'

cikebum said...

saye juge da mule suke mencube foot detox nieh.akibat da semakin kurang mase bersenam.huhu.tp kene la jugak byk kan minum air putih.2 yg paling penting. ;)

grOundnUt said...

@Cikebum : betOi tu...amalkan meminum air masak or air mineral...elok untuk melawaskan sistem dalam badan...^^'

grOundnUt said...

@armouris : I'm kamingggg...^^'