Nuff²

Tweet

Friday, December 17, 2010

Cerita Lipas terbang!


Aku cukup meluat kalau tengah syiok tengok tV kat ruang tamu...ade je menatang datang terbang kat aku...ku sangkakan kupu² rOpernyer Lipas Terbang!!>,<" Masa ni kelam kelibut lah aku berlari tak tentu arah...dalam pala otak nak selamatkan diri masuk dalam bilik sorok diri dari kene hinggap ngan Lipas terbang...tapi sampai bila??:o Dalam bilik aku pikir balik...kalau aku duk dalam bilik pon masalah tak kan selesai kalau lipas tu masih lagi beterbangan dalam umah aku...huh..kisahnye..kene kuar bilik dan capaikan aje lah penyembur racun serangga... Tapi..yang bestnye...bila ia terbang...aku sembur kat atas...sempat plak dia nak hinggap kat kepala aku kann!!tu yang aku paling tak suka... Last chance is...libas pakai pemukul lalat...memang berterabur isi perut beliau...paling tidak pon patahkan kaki ia aje..tak payah la tiru gaya aku yg rare sangat...suke tengok isi perut dia kuar la kot...@_@' Nak harapkan Kitty sekeluarga??usah berangan lah yerrr....>,<"
Macam ni lah gaya dia tunjuk aksi kat aku...cis!

8 comments:

nEuR0 shEwAzni said...

homaigod . kalu sy mmg wat x lyn slagi x kne kulit . tapiii ....kalu my mom , mmg mati katak laa lipas . dia sgt anti lipas ye .

biskut said...

tetiba teringat filem 'joe apartments'...lipas buat serangan berani mati..tapi lipas tuh gak yang selamatkan neighbourhood tuh dari dimusnahkan...

Ikah said...

ikah & anak2 benci + sgt takut lipas, kalo ada singgah kat dinding semua pakat menjerit ..tp yg xthn lipas ni suka melekat kat syiling..huish xsenang duduk dibuatnye..

LadyBird said...

eiiii.. gelinyer..xleh bayang..

grOundnUt said...

@VnEuR0 shEwAzni : my mom oso laik that...selalu kene buli dengan lipas...asal lipas datang je..dia mesti selamatkan diri dulu...ahahah..Miss my Mommy...^^'

grOundnUt said...

@Biskut : Joe apartment memang banyak gile lipas kat umah dia...paling kelakar masa dia bawak balik pompuan dalam apartment dia tu...siol je lipas² tu skodeng dia..ahahahaha...^^'

grOundnUt said...

@Ikah : yang melekat kat siling tu memang saje nak carik nahas..tarik perhatian la kot kan...ekekeke...tapi memang tak suke la lipas eh..^^

grOundnUt said...

@Lady Bird : antara lipas dan ladybird....kacang rasa comey lagi serangga seperti ladybird...lipas sangat busuk!^^'