Nuff²

Tweet

Monday, December 6, 2010

Lembu punya gaduh....orang dapat eksiden...

Aku tak larat nak gelak la bile tengok video ni...tak larat nak taip kat sini...bagaikan pecah perut duk gelak bebudak ni punyer narrator...wakakaka...
Layannnzzz...^^'


10 comments:

KiD said...

giler kuat lembu.. hahhaaaaa

Cik SHiNJU said...

Miahahaha...Lembu makan muntah antu la tuh...

mario said...

wakaka...aku tahan gelak sbb nak kesian kat budak tu weh...wahaha

Ikah said...

kesian kat budak tue..dia xsalah..lembu tue siap sambung balik lagi pertarungan tue..mcm la dapt hadiah pasni..

grOundnUt said...

@kid : nama pon lembu...ekekek..tontu la kuat eh...^^'

grOundnUt said...

@Cik Shinju : hahahah...ni makan muntah ke tak makan muntah ke..memang dorang dah naik minyak..ekekeke..^^'

grOundnUt said...

@Mario : tu la pasal...padahal dorang tengah sibuk nak rakam perlawanan lembu tu..tetiba ada 'extra stunt man' kat situ plak...ekekekek

grOundnUt said...

@Ikah : wakkakaa..tahu tak pe...dah langgar then sambung balik tu yang tak leh blah tu...ekekee...^^'

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

kahh..kahhh..kahhh~~aku tgk mcm depa ni berlakon jaa...lembu tu jadi watak utama~~kahkhakkah

grOundnUt said...

@L@g3nd@ buD@k N@k@L : aku tak leh tahan dengar narrator orang kedah ni...haraaammm je bunyik nyer...terbahak² aku gelak weii...ekekkekeke...^^'