Nuff²

Tweet

Tuesday, December 14, 2010

Kisah Eori dan Cindy

Entah kenapa la satu malam ni...dorang berkepit berdua... bagai tak boleh di pisahkan...nak kata adik beradik...tak juga..aku pon baru je adopt si Cinderella tu dalam sebulan lepas...
Kira hukum kita, kalau macam tu...boleh sah kawin lah yer...bukan adik beradik pon..=p
ahahaha...gile ke ape..??dorang ni pon kucing kann...tak de nyer salah hukum hakam kawin adik beradik oii...ahahaha..
Tapi dalam pic kat bawah ni..dorang dah abis makan...so masa dorang adalah bersantai di depan kaca tv berbantalkan kusyen kat ruang tamu aku!!>,<" Tak kisah laa...asalkan dorang bahagia...syiok plak candid dorang tengah santai² adik beradik ni...walaupun berlainan mak ayah..dorang tetap saling kasih mengasihi... Jadi kita contohilah perbuatan binatang..Rasa bangga bila di panggil..."Woi!Binatang kau!!" Macam tak adil kan??sedangkan dorang agak bahagia sekali...saling sayang menyayang...ahhaha...

Bile saling berpelukan...agak² ape tulus ke hati mereke ni??

Adik beradik lain mak dan ayah....

So Cute both of you....

8 comments:

biskut said...

elok sangatlah dowank tuh dikahwinkan cepat2,tak baik berdua-duaan dengan bukan muhrim nih...ahaks.

kucing pon tau bercinta agaknya ye..

grOundnUt said...

@Biskut : dorang pandai berkasih sayang...berbeza ngan manusia...abis madu sepah di buang...ekekeke...^^'

angel said...

comeynyer ... ehheehhe cover line sikit ti JAIS dtg.. wakakaka ^^

Ikah said...

cinderalla tue kecik..innocent sungguh rupe dier

grOundnUt said...

@Angel : ahahahha...Jais pon tak nampak dorang sebab kecik sangat...ehehehe...^^'

grOundnUt said...

@Ikah : haa...dia memang comel dan namak innocent...eheheheh...^^

Rafina Mimi Zairul Murni said...

eee....comel la...kucing sendiri ke?sis x berani la nak ambik gambar kucing sendiri sebab sebelum2 ni pelihara kucing,ambik gambar..dalam beberapa minggu lepas tu kucing tu akan mati..memang selalu jadi gitu..tak tahu la kenapa..sekarang dah tak mahu ambik gambar kucing lagi..yang ada kat entry sis tu pun kucing kat google je :)

ain dzaya said...

so cute..
law la dorang kawen..mzty ada tinggalkn new baby..huhu
bezznyer!!bertambah bsar famili..tap skg..sume tggal knangan...
so sorry..