Nuff²

Tweet

Thursday, December 23, 2010

I won't Be Home for Christmas cover

Cakap pasal Christmas?aku bukannyer sambut pon perayaan christmas..so tak de makne apa² bagi aku...^^
So, entry kali ni berkaitan dengan Cover gitar aku untuk tajuk lagu dari Blink 182 'I won't be home for christmas'
Lagu ni nak kata senang tak juga...nak kata susah pon tak juga...aku cuma pakai power chord je..tak jadik masalah lah kalau korang nak carik chord lagu ni...Aku pon latih sendiri je semua ni...tu pasal lagu cam hampeh je bunyi...
Sound agak kureng memuaskan memandangkan aku hanya record menggunakan Digital Camera yang 8 megapixel jer...huhuhuhu...
So, happy watching...jangan lupa untuk comment, rate dan subscribe...Hell yeahh!
Blink 182 rules!!!^^


Thanks for watching!Have a nice Holiday!!

4 comments:

ghost said...

wah kira ok aper...sekurang2nya percubaan tuh boleh diperbaiki.aku memang tak reti main gitar bro..

deCrewz said...

Nice bro.. Kira da boley jd cikgu tuk org mcam aku nih..he3.

grOundnUt said...

@biskut : aku pon tak pandai men gitar sebenarnye..meh tibai je tu..ekekeke...^^'

grOundnUt said...

@deCrewz : ahakss...thanks for watching bro...ni belom tahap nak ngajar orang ni...tak berapa pandai sangata gak neh...ekekkee...^^'