Nuff²

Tweet

Wednesday, December 1, 2010

Korean people is back!

Hurmm...bulan december??ingat bulan² terakhir ni sure la keje² pon makin kurang...cuti² akhir tahun ni cukup meriah bari para² ibu bapa dan anak²...maklum lah..cuti sekolah...
Pada aku?sama aje..every month is a busy month of the year...tambah² bulan december ni pulak masuk nyer project dari Korea...
Cakap pasal projek ni...memang agak masak juga la kita nak pulun mengejar deadline...aku pon hari ni masuk keje lewat sikit sebab malam tadi aku menghabiskan sisa² Freelance aku yang agak urgent juga....
Once aku sampai opis..aku nampak keadaan opis agak lengang...maybe masing² pon sibuk dengan aktiviti sendiri..pergi lunch..pergi bank...pergi Jusco Sale nuunn depan Maluri sana...jalan sesak bangat!
Kali ni Director yang dia import bawak masuk sini ialah seorang perempuan...hurmm...boleh tahan....tak sangka plak umur dia dalam lingkungan 30-an...kalau kat malaysia, director majoriti ramai kalangan lelaki dan banyak yang sudah berumur...ye laa..expirience...tapi kat sana majoriti muda² dah berpangkat dan berjawatan tinggi...maybe sana sector pekerjaan berbeza dengan di sini....
Mungkin Bulan Dec adalah bulan yang agak busy bagi aku...mesti busy sebab nak setup balik pipeline untuk this project...sorry ye kengkawan... yang mana ada short list kan aku dengan aktiviti korang...aku terpaksa 'hold' dulu wat sementara waktu...dah settle semua baru aku leh jOin aktiviti korang...^^'

Keadaan meja Puan Director agak 'sesak nafas' sikit...

Aku sendiri tengOk pon 'sesak napass'

Gift from Korean People (Sai' Pen)

10 comments:

angel said...

Work Smart ... Play hard ..

grOundnUt said...

Angel : haaahahha...yerr..jgn plak "work start...Play save..." ekekekeke...^^'

Cik SHiNJU said...

Bz ngalahkan PM..
sok kena cacar air baru tau..opss.. :P

grOundnUt said...

@Cik Shinju : wakakakak...kene jaga² gak nehh...hahhaahha~ ^^'

Mario said...

slmt bekerja la weh...ekeke untung2 dpt g korea kan...ekeke

grOundnUt said...

@Mario : huhuhuh..thanks bro..insyaallah...2 orang budak sini dah pergi...sonok nyer dorang...^^'

Anonymous said...

Thank you, nice job! This was the stuff I had to have.

grOundnUt said...

@Anonymous : well...you should have this kind of stuf...^^

Anonymous said...

感谢您发表您,这是很有益的,说了很多

grOundnUt said...

谢谢你给我机会写在这里你...^^